wtorek, 28 lutego 2012

Wszyscy mają blogi...



 Mam i ja!

I oto stało się- zakładam bloga. Po co?Sama nie wiem...Chyba z nudy i nadmiaru wolnego czasu.

Nie będzie tu głębokich przemyśleń, czy najnowszych nowinek modowych, bo i ja daleka jestem od bycia trendy. Nie mam w swojej szafie modnych łaszków. Nie chadzam po sklepach, moje ubrania to w 80% internet i własne przeróbki.

Ja sama? Połączenie gotyku, epoki wiktoriańskiej z erą pin- upu i codzienną wygodą.
Kocham biżuterię, szczególnie w stylu wiktoriańskim i Carskiej Rosji, część tworzę sama. Postaram się zaprezentować ciekawsze projekty. 
Moją największą manią są zaś wachlarze!Mam specjalne pudełko, w których trzymam swoje dzieci. Wykupiłam chyba wszystkie dostępne online, przywożę z wakacyjnych podróży, dostaję w prezencie, a ostatnio tworzę sama. I to z tych jestem najbardziej dumna!Nic tak nie cieszy jak realizacja własnego projektu. A tych jest sporo...

Mam nadzieję, że taka internetowa paplanina zmobilizuje mnie do jeszcze większej aktywności twórczej;)

Nie wiem jak ten blog będzie wyglądać, nie wiem, czy w ogóle będzie. Ale ostatnio mam potrzebę tworzenia. I nieskromnego chwalenia się tworami, z których jestem dumna.

Pozdrawiam serdecznie,
Margoth

A póki co staram się, by ten blog wyglądał jakoś;)

4 komentarze:

  1. Będę często zaglądać i czytać, coś naskrobała ;)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem to. Ja długo kombinowałam i zmieniałam szablony, udziwniając i robiąc chwilami miszmasz... Ale w końcu znalazłam ładne niebieskie tło i mi pasuje. Nie bój się eksperymentować, i powiem tak: im czytelniejsze, tym lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :D! Czekamy na posty :D

    OdpowiedzUsuń