wtorek, 5 czerwca 2012

SarieLove


Panie i Panowie, przed Państwem najnowsze dziecko w mej kolekcji!


Było o spooky meecie i wizycie dowództwa we Wrocławiu, co się przez ten czas działo niech zostanie w naszej pamięci;) Nie było natomiast o najmilszej chyba rzeczy (ok, prócz babeczek i czekolady;), czyli prezencie od Sariel.  Przyznaję, że podejrzewałam co się święci, ale ciii, zaskoczenie było ogromne. I sprawiło mi niezwykłą radość! Jak to miło, że ktoś zwraca uwagę o czym spamuję na forum.

Dobra, my tu gadu gadu, a wachlarz chce się pokazać!


Stelaż z dobrej jakości plastiku, niezwykle umiejętnie imituje drewno. Na rączce ma prześliczny wytłoczony wzór!
Sam wachlarz w stylistyce typowo chińskiej- na zalakierowanym papierze namalowano widoczek- drzewo, przystań z łódką i chińskie (?) znaki, które bladego pojęcia nie mam co oznaczają.


Jest niezwykle lekki i poręczny, w sam raz do codziennych stylizacji, niekoniecznie w klimacie gotyckim, czy pin up. 

6 komentarzy:

  1. na moje oko to krzaczki są japońskie...;P zgłoś się do Yumi, może przetłumaczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. tęskniam ;_;
    przyjedź do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem, jestem! :D
    To Chiński, gdyż Japoński oprócz ideogramów kanji (używanych także w Japonii) używa też sylabariuszy - hiragany i katakany. Tu ich nie ma, więc Chiński bez dwóch zdań ;)

    Przetłumaczyć więc nie mogę, ale pierwsze znaki 千山島心 sugerują, że jest to coś o wyspie Qianshan :)

    Polecam się na przyszłość ;D
    I wachlarz śliczny *_* Ten papier i kaligrafia śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam zdjęcie samych krzaczków z bliska;)

      Usuń
    2. Dzięki!
      Podsunę koleżance studiującej chiński i coś spróbujemy odczytać :)

      Usuń