poniedziałek, 9 lipca 2012

Tutorial 1, part 1- materiały

Gorsetowy wachlarz

Tutorial ten jest zdecydowanie za długi (a może to ja za dużo gadam, a zdjęć trzeba by wykasować co najmniej połowę;), żeby  się zmieścił w jednej notce. Będą jeszcze przynajmniej 2.

Czas start!

Czego potrzebujemy?

A. Oczywiście gorsetu. Piękny czyż nie?


Nie, oczywiście nie będziemy go psuć. Weźmiemy tylko za krótki panel kryjący.


B. Materiały pomocnicze:
1. Żelazko
2. Nić- u mnie czarna, choć powinna być granatowa
3. Klej, polecam Magic. Sklei wszystko;)
4. Nożyczki duże
5. Igły i szpilki
6. Małe nożyczki, chyba że ktoś ma rozpruwacz krawiecki
7. Centymetr krawiecki, na wszelki wypadek.
8. Mydełko krawieckie (na obrazku tą rolę pełni zwykłe mydło- żurawinowe, bo znaleźć nie mogłam;P)


C. Najważniejszy element- WACHLARZ


Z ładnym stelażem, ale brzydkim materiałem. Ustrzeliłam na allegro, po wielkich problemach wydarłam z rąk poczty polskiej. Koszt z przesyłką to nie całe 10 zł. 

Granatowy stelaż pasuje do granatowej czerni materiału. Różowa jego część nie przypadła mi do gustu, więc pozbędę się jej bez żalu.



D. W trakcie przygotowań okazało się, że przyda mi się jeszcze otwieracz do wina, a dokładniej- nożyk. Ale tę rolę spełniać może rozpruwacz, jak ktoś posiada;)






CDN...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz