piątek, 1 listopada 2013

Liebster Blog Award

Znów mnie nominowali, więc się wyprodukuję;)

1. Jak się zaczęłą Twoja przygoda z blogowaniem? Skąd pomysł na jego założenie?
Zaczęło się z nudy, ale z braku sprzętu nie jestem hiper aktywną 'blogerką'.
2. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk? 
Jeden? Parę dni temu zakochałam się w olejku do włosów z Yves Rocher. Totalna rewelacja!
3. Koty czy psy? 
I to i to. Przez mój dom rodzinny przewijają się psy, które uważam za mądre stworzenia, ale sama chce mieć kota.
4. W jakim kraju chciałabyś mieszkać? 
Patriotycznie- w Polsce. Chyba, że dałoby się przenieść klimat Włoch tutaj.
5. Jaki jest Twój ulubiony ciuch?
To pytanie ktoś mi już zadawał. Nada nie mam jednego ulubionego ciucha. Zależy od nastroju.
6. Czy masz jakieś swoje ulubione jedzonko, które można przygotować w max. kwadrans? (Jeśli tak, to dołącz przepis :D).
15 minut?
Cycka z kury kroisz w kostkę, mieszasz z przyprawami i oliwą- na patelnię.
W małym garnku gotujesz jajko na twardo (albo dwa, czy trzy),
 a w drugim, na wrzątek z łyżeczką sody, lekko osoloną,  wrzucasz na max 3 minuty brokuły
W tym czasie do ogromnej miski wrzucasz przeróżne sałaty (albo gotowy mix, najlepiej z roszponką, rucolą i tą taka fajną czerwoną), kiełki, kukurydzę, pomidorki koktajlowe TERAZ UGOTOWAŁY SIĘ BROKUŁY, POMIESZAJ KURAKA, paprykę pokrojoną w kostkę, inne dowolne warzywa TERAZ UGOTOWAŁO SIĘ JAJKO- obierasz, kroisz w ćwiartki POMIESZAJ KURAKA, zalej sałatkę jogurtem nat. z łyżeczką majonezu Albo skrop oliwą, czy jak lubisz). Dodaj kuraka, bo właśnie się zrobił. 
Na ciepło jak idealny obiad, na zimno- równie dobre. Idealnie sprawdza się formie posiłku, gdy potrzebujemy czegoś pożywnego, nie chcemy jeść na mieście, a nie mamy jak zabrać dwudaniowego obiadu, czy gdzie odgrzać pierogów.
7. W jakim stylu kompletnie siebie NIE widzisz? 
Sportowym i ogólnie luźnym, kolorowym itp
8. Obcasy czy koturny?
Obcasy, koturn chyba na nogach nie miałam.
9. Popełniłaś kiedyś jakąś 'modową wpadkę'? Jaką?
Pewnie popełniłam. Patrząc na stylizacje spzed X lat, wielu rzeczy nie bym nie ubrała, ale wtedy 'taka była moda', np buty z czubem i innych w moim rozmiarze nie było.
10. Czego wg Ciebie noszenia powinno się zabronić?
Rzeczy za małych i nie dopasowanych do wieku, figury, oraz sytuacji.


A jak będzie ładne światło, to ogarnę temat moich Pleaserów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz