wtorek, 17 kwietnia 2012

Niebiesko mi


Czyli wachlarzomanii ciąg dalszy!

Na wstępie musicie mi wybaczyć nie wyjściową, różową kołdrę, na której popełniłam te zdjęcia (jak i poprzednie, sprytnie wymazując tło;).

Prezentacja kolejnego wachlarza z mojej kolekcji. Mam nadzieję, że Was to nie zanudza, ale jak mam, to się chwalę, a co! W czwartek  pożyczam aparat od mamy, co jest pewne. Potrzebuję go nie tylko do uwieczniania mej skromnej osoby i nieskromnej kolekcji, ale przede wszystkim do obfocenia pokoju. Przeprowadzam(y) się i szukam(y) fraje… nowych lokatorów. Ale nie o tym.

Wachlarz kupiłam przeszło rok temu, za kupę forsy! Ale musiałam go mieć! Moja kolekcja liczyła wtedy tylko to, co już wcześniej pokazywałam (a nie jestem pewna, czy nie tylko te haftowane), a moje szaleństwo przybierało na sile. Ma przepiękny, niespotykany odcień (zaburzony tutaj przez wspominaną kołderkę) niebieskiego. Trudno mi go określić, jest nieco połyskliwy. Jedynym minusem tutaj jest brązowy, plastikowy stelaż, który gryzie mi się z kolorem koronki. Dlatego też planuję ją przetransportować na drewno, a z brązowego plastiku zrobić inny, w kolorystyce brązów ze złotem. Może jakiś steampunk? Jakieś pomysły? Najlepszy pomysł wygrywa muffinkę, uścisk dłoni prezesa (czyli mnie) :)

Czy wspominałam, że  niebieski to mój ulubiony kolor?Nawet bardziej niż czarny.

2 komentarze:

  1. Piękny *_* szkoda, że to brązowe na dole pośrodku nie jest zielone/fioletowe, wtedy by wyglądał jak jedno wielkie pawie pióro (pawie pióra są <3 ).
    Co do brązowego plastiku - może coś w tym stylu:
    http://www.lands-faraway.com/lacefans/F-350-1Negro.jpg
    lub
    http://www.1860-1960.com/z2480p0.html ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ten pierwszy wczoraj zapisywałam na kompie?Czasem szperam w nocie w poszukiwaniu inspiracji;)
      Pawie pióra są mniam;)

      Usuń